Περιγραφή Μαθήματος :
Ο τουριστικός τομέας αποτελεί μία από τις βασικότερες
πηγές εισοδήματος στη χώρα μας ανεξάρτητα από την εποχή. Για τον λόγο αυτό το
προσωπικό που πλαισιώνει τις τουριστικές επιχειρήσεις είναι πολύ σημαντικό να
είναι άρτια καταρτισμένο και να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας.
Ο υπάλληλος υποδοχής είναι ένας από τους υπαλλήλους με
τους οποίους ο πελάτης θα έρθει σε επαφή κατά την άφιξή του σε ένα ξενοδοχείο ή
εστιατόριο/bar. Καθώς η πρώτη εικόνα του επισκέπτη μπορεί να
επηρεάσει ολόκληρη την εμπειρία του, είναι απαραίτητο ο υπάλληλος υποδοχής να
«κερδίσει» την εύνοιά του. Η εργασιακή αυτή θέση είναι πολύ υπεύθυνη καθώς ο
υπάλληλος υποδοχής φροντίζει να καθοδηγεί τους επισκέπτες στον χώρο, να
παρακολουθεί την είσοδο του χώρου αλλά και ασχολείται με διοικητικά ζητήματα,
όπως η καταγραφή πληροφοριών και η διαχείριση των κρατήσεων.
Το σεμινάριο «Υπάλληλος Υποδοχής / RECEPTIONIST»
παρέχει στους εκπαιδευόμενους τόσο θεωρητικές όσο και πρακτικές γνώσεις και
δεξιότητες στην εξυπηρέτηση πελατών. Μετά το πέρας του σεμιναρίου θα είναι σε
θέση να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του ρόλου τους και να είναι
ανταγωνιστικοί σε αυτόν τον εργασιακό τομέα.
Πιστοποίηση
Με την επιτυχή ολοκλήρωση παρέχεται
Πιστοποιητικό Παρακολούθησης από Αδειοδοτημένο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης.
Επιπλέον, μετά το πέρας της εξέτασης
λαμβάνετε πιστοποίηση (σύμφωνα με το πρότυπο ISO 17024) από τον
διαπιστευμένο φορέα πιστοποίησης iCert.
Σε ποιον απευθύνεται το σεμινάριο
Το
σεμινάριο απευθύνεται σε:
- Όσους ξεκινούν την
καριέρα τους στον τομέα της φιλοξενίας, της διοίκησης γραφείου ή της
εξυπηρέτησης πελατών και επιθυμούν να αποκτήσουν τις βασικές γνώσεις και
δεξιότητες για τη θέση του υπαλλήλου υποδοχής
- Όσους εργάζονται
σε θέσεις υποδοχής και επιθυμούν να αναβαθμίσουν τις δεξιότητές τους και να
αποκτήσουν νέες γνώσεις για τη βελτίωση της επαγγελματικής τους απόδοσης
- Όσους εργάζονται σε
ξενοδοχεία, θέρετρα, τουριστικά γραφεία και άλλες τουριστικές επιχειρήσεις και
θέλουν να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους στην υποδοχή και την εξυπηρέτηση των
πελατών
- Όσους εργάζονται ή
επιθυμούν να εργαστούν στη γραμματεία ιατρικών κέντρων, κλινικών και
νοσοκομείων και θέλουν να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους στην υποδοχή ασθενών
και την οργάνωση ραντεβού
- Όσους εργάζονται σε
γραμματείες και διοικητικά τμήματα εταιρειών που επιθυμούν να βελτιώσουν τις
δεξιότητές τους στην εξυπηρέτηση πελατών και την αποτελεσματική διαχείριση της
υποδοχής
- Όσους σπουδάζουν ή
έχουν αποφοιτήσει από προγράμματα σπουδών όπως διοίκηση επιχειρήσεων,
τουριστικά επαγγέλματα, φιλοξενία ή εξυπηρέτηση πελατών και επιθυμούν να
αποκτήσουν πρακτικές γνώσεις και πιστοποίηση στον τομέα της υποδοχής
- Επαγγελματίες από
άλλους τομείς που επιθυμούν να αλλάξουν καριέρα και να εισέλθουν στον τομέα της
υποδοχής και της εξυπηρέτησης πελατών
Τι θα μάθετε σε αυτό το σεμινάριο
Μετά το πέρας του σεμιναρίου θα έχετε μάθει:
- Τις βασικές αρχές
ξενοδοχειακής διοίκησης και φιλοξενίας
- Την νομοθεσία
αναφορικά με τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
- Την εξέλιξη των
τουριστικών καταλυμάτων
- Τα βασικά
χαρακτηριστικά των τουριστικών καταλυμάτων
- Τα είδη
ξενοδοχειακών μονάδων
- Τους τρόπους
διαχείρισης των κρατήσεων, των αφίξεων και των αναχωρήσεων των πελατών
- Τις βασικές αρχές
κοστολόγησης και τήρησης λογαριασμών
- Τους τρόπους
εξυπηρέτησης πελατών
- Τις τεχνικές marketing και πωλήσεων
- Τις βασικές
έννοιες της ψυχολογίας του πελάτη
- Τα ξενοδοχειακά λογισμικά